Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

LIVING | ME, MYSELF & I - Όλα σε ένα…

LIVING | Όλα σε ένα…



 Έχω ένα κακό συνήθειο αν μπορείς να το πεις συνήθειο, είμαι λίγο ακατάστατη με τα πράγματα μου. Δεν είχα ποτέ καλή σχέση με αυτά και ποτέ δεν τα πρόσεχα. Τα παρατούσα δεξιά κι αριστερά, με αποτέλεσμα να χάνω σκουλαρίκια και να σπάω κολιέ, ενώ ταυτόχρονα έψαχνα μέσα σε χιλιάδες στυλό να βρω έναν συνδετήρα. Επομένως, αποφάσισα να πάρω κουτιά αποθήκευσης και να  βάλω τα πάντα ωραία και τακτοποιημένα μέσα.

 Βρήκα  λοιπόν στο Πλαίσιο χαρτοθήκες και αρχειοθήκες από 1,59 ευρώ. Υπάρχουν μονές σε πολλά, χρώματα αλλά και σαν συρτάρια το ένα πάνω στο άλλο τα οποία ξεκινούν από 8.50 ευρώ. Έχει πολλά σχήματα και σχέδια για να τα προσαρμόσεις στο χώρο σου. Μπορείς να πάρεις όσα χρειάζεσαι σε διάφορα μεγέθη ανάλογα με τον όγκο των πραγμάτων που θες να χωρέσουν. Εμένα πλέον το γραφείο μου είναι τακτοποιημένο και βρίσκω εύκολα και γρήγορα ό,τι χρειάζομαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου