Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

FASHION | FASHION POLICE - ''Ντύθηκα'' για να πάω για ένα ποτάκι...

FASHION |  "Ντύθηκα" για να πάω για ένα ποτάκι...


  Αυτό μπορεί να σκέφτηκε η εικονιζόμενη καλλονή την ώρα- τη δύσκολη- που διάλεγε το outfit της βραδιάς. "Αφού έχω τόσο ωραίο μπούστο, γιατί να μην το αναδείξω και σήμερα το βράδυ χαριζοντας στον ανδρικό πλυθησμό αυτό που τόσο πολύ ποθεί? ", υποθέτω και πάλι πως πέρασε από το μυαλό της! Τι καλύτερο λοιπόν απ' το να φορέσω το μαγιό μου και ένα ριχτάρι από πάνω- μαύρα όλα που προσδίδουν και περισσότερο κύρος;!
  
  Δεν θα πάψω όμως ποτέ να αναρωτιέμαι το εξής: Δεν υπάρχει ένας άνθρωπος, ΕΝΑΣ μόνο (φίλοι, αδέρφια, κουμπάροι, γείτονες, έστω και περαστικοί βρε αδερφέ στην ανάγκη!) να της πούνε ΜΙΑ κουβέντα? Ουδείς δεν ενδιαφέρεται γι' αυτό το άμοιρο κορίτσι που, κατά πάσα πιθανότητα, συνάντησε τους λάθος ανθρώπους στη ζωή του? Γιατί και σε ποιά απ΄όλες αυτές τις "θεογκόμενες" δεν έχουν τύχει λιγούριδες και διψασμένοι τύποι παράκαλώντας για μια βραδιά γεμάτη αμαρτία και άλλες ακόλαστες δραστηριότητες? Και στην προσπάθεια τους να τις ρίξουν πέφτει το παραμύθι σύννεφο για τα μοναδικά/δεν έχω ξανασυναντήσει παρόμοια προσόντα τους.  

  Είναι, λοιπόν, περισσότερο από προφανές, ότι βρικόματε αντιμέτωποι με ένα τέτοιο κοινωνικό φαινόμενο, που έκανε την κουκλίτσα της εν λόγω φωτογραφίας να πιστέψει πως διαθέτει τόσο, μα τόσο στητό και σφρυγιλό στήθος ώστε έχει την υποχρέωση στην κοινωνία να της το τρίβει κατάμουτρα!

  Έχω απόφασίσει να δείξω επιοίκεια σε μία τέτοια περίπτωση. Να μου πείς: "Γιατι? Έκείνη λυπήθηκε κανέναν όταν, ελαφρά τη καρδία, μας υπέβαλλε όλους στο δικό της οπτικό-αισθητικό βασανιστήριο?". Όχι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εγώ δεν θα της χαρίσω λίγη απ΄ την καλοσύνη και την ανθρωπιά (βασικά χαρακτηριστικά μου, να ξέρετε!) που τις στερεί το περιβάλλον της. Στα πλαίσια λοιπόν της ανιδιοτέλειας μου, ένα εχω να δηλώσω: Την επόμενη φορά που θα σκεφτείς να βγάλεις στο πιάτο το ντεκολτέ σου, μάζεψέ το πρώτα από το πάτωμα, φόρεσέ του στηθόδεσμο (πρόκειται για είδος εσωρούχου που ήθισται να φορούν οι γυναίκες γενικώς και ειδικώς αυτές που τα έχουν πεσμένα!). Έπειτα, διαλεξε κάτι από πάνω (βλέπετε ό,τι αποφεύγω να το ορίσω για να μην λέτε πως προσπαθώ να επιβάλλω τη γνώμη μου...) κατά προτίμηση όχι σε εύφλεκτο υλικό τύπου lycra- πολυσυνθετικό γιατί τόσοι αναπτήρες ανάβουν τριγύρω, δεν ξέρεις ποτέ ποιά θα είναι η τυχερή φορά που θα σε μεταμορφώσει σε καγκουρογκόμενα φλαμπέ!                                      

  Μην σοκάρεσαι, μια συνήθεια είναι όλα! Βέβαια ο δρόμος απ΄ τη βιταδούρα και τη λαϊκουριά στην αξιοπρεπή- αν όχι καλόγουστη- εμφάνιση είναι μακρύς, αλλά ελπίζω και εύχομαι το καλύτερο για τους συνανθρώπους μου!

Πάντα καλοπροαίρετα,
Φάτε μάτια ψάρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου